Wednesday 11 September 2013

Inghetata cu iaurt si zmeura

 

P1200002

A trecut vara si eu nu am postat nicio reteta de inghetata.

Remediez imediat cu doua, consecutive, facute in aceeasi seara, cu ingrediente de baza similare, dar cu rezultat total diferit.

Iat-o pe cea de zmeura:

 

Ce iti trebuie:

250 ml frisca lichidaP1190826

50 ml smantana lichida pentru gatit

400 g iaurt de zmeura (eu am gasit doar de capsuni)

400 g zmeura (eu am avut la congelator, culeasa chiar de la noi din curte, de la Valea Doftanei)

4 linguri de lapte condensat

200 ml lapte de nuca de cocos

2 linguri zahar pudra (doar daca laptele condensat nu este deja indulcit)

optional: topping (eu am folosit sirop de mure facut in casa, tot din murele noastre de la Valea Doftanei).

 

Ce trebuie sa faci:

Amesteci intr-un bol iaurtul, smantana, laptele condensat si laptele de nuca de cocos (si zaharul pudra, daca ai lapte condensat neindulcit).

Bati frisca (se intareste mai bine daca o bati intr-un bol metalic sau ceramic tinut jumatate de ora la frigider impreuna cu paletele mixerului).

P1190830

Inglobezi treptat amestecul de ingrediente de mai sus in bolul in care ai batut frisca.

Cand amestecul este omogen, amesteci in el si zmeura, avand grija sa iti pastrezi cateva bobite si pentru ornat, ca altfel ramai ca mine, fara ornament pentru poza!

P1190837P1190839

Cand totul este omogenizat, pui compozitia in masina de inghetata, daca ai, sau o pui, ca mine, la congelator, si iti pui ceasul din ora in ora sa amesteci inghetata, pentru ca altfel se formeaza niste ace de gheata nesuferite.

P1190848

A doua zi mananci inghetata la micul dejun, pentru ca nu mai rezisti de pofta!

Enjoy!

P1200001

No comments:

Post a Comment